POGOSTO POSTAVLJENA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

– IZBERITE RUBRIKO –

Povprečen rok dostave je 3 do 5 delovnih dni od prejema plačila (sobota, nedelja in prazniki niso delovni dnevi). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.

Na naši spletni strani, oseben ogled ni možen, saj smo spletna trgovina, ki ne uporablja dragih razstavnih salonov, tako vam lahko nudimo nižje cene. Če ste v dvomu glede tega ali je artikel “tisto kar iščete”, vam zaupamo, da omogočamo brezplačno vračilo, to pomeni, da lahko artikel brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Ne, oseben dvig ni možen. Smo spletna trgovina, zato vse artikle pošiljamo po pošti, omogočamo pa brezplačno vračilo, to pomeni, da v primeru, če izdelek ni to, kar ste pričakovali, ga lahko brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom. Vsak izdelek ima tudi 4 slike, katere si pozorno oglejte, saj je v določenih primerih “odgovor” viden že na sliki. V kolikor imate res specifično in za vas zelo pomembno vprašanje, nam pišite in priskrbeli vam bomo odgovor v roku 2 do 7 dni.
V kolikor pa samo niste “sigurni” kako izdelek izgleda v živo in če vam ustreza, pa vas bo razveselila novica, da vam ponujamo 14 dnevni neobvezujoč nakup, kar pomeni, da izdelek prejmete, ga pregledate in v kolikor je izpolnil vaša pričakovanja obdržite, v nasprotenem primeru pa ga BREZPLAČNO odpeljemo in vam vrnemo kupnino. Zavedamo se namreč, da je vsakemu od nas pomembno izdelek videt in to vam tudi ponujamo. Zato le brez skrbi naročite in se prepričajte.

Ko izdelka ni na zalogi se namesto gumba “dodaj v košarico” pojavi okence za vpis vašega emaila. Z vnosom emaila se prijavite na čakalno listo in v istem trenutku, ko bo izdelek ponovno na zalogi, vas bo sistem avtomatsko obvestil.
Prosimo ne pošiljajte nam sporočil, če morda vemo, kdaj bo ponovno na zalogi, ker tega podatka ni na voljo in vam ga po najboljši dobri volji tudi ne bomo uspeli sporočiti.
Edini način torej je, da se prijavite in počakate na obvestilo.

Seveda, ko prejmemo vaše plačilo in pošiljko predamo dostavni službi, vam na vaš E-mail pošljemo obvestilo in priložimo račun. Račun se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na PunKufer.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete. V kolikor uporabniška računa še nimamo, vam svetujemo, da si ga ustvarite, saj boste tako v bodoče prihranili čas tudi s tem, da ne boste potrebovali vnašati podatko za dostavo, hkrati boste pa prejemali tudi NAGRADNE TOČKE, ki jih uporabite kot popust pri nakupu.

OPOMBA: v kolikor potrebujete e- račun vas prosimo, da nam to sporočite že pri oddaji naročila. Hvala

Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo. V kolikor boste poravnali s kreditno ali bančno kartico, paypalom ali kot že registiran LeanPay plačnik, pa se vaše naročilo procesira v istem trenutku, tako lahko tudi pričakujete hitrejšo dostavo.

Povprečen rok dostave je 3 do 5 delovnih dni od prejema plačila (sobota, nedelja in prazniki niso delovni dnevi). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 8h do 15h. (Po najboljših močeh se trudimo, da bo vaš izdelek dostavljen v pravem času. Zaradi določenih okoliščin lahko pride do zamude pri vašem naročilu.)

Povprečen rok dostave je 3 do 5 delovnih dni od prejema plačila (sobota, nedelja in prazniki niso delovni dnevi).
Izdelki se odpošiljajo iz EU skladišč in to zahteva svoj čas, tako nimamo vpliva, da bi vam izdelek poslali hitreje, kot je le to možno.

Vam pa svetujemo, da v kolikor se vam “mudi”, da nakup poravnate s bančno (debetno) ali kreditno kartico, saj je tak nakup procesiran v trenutku (v kolikor bi npr. plačali z UPN nalogom se rok dostave lahko podaljša za 1 dan, ker moramo počakati na prejem vašega plačila.

Stroški dostave so odvisni od teže in vrednosti naročila. Naš sistem vam strošek pošiljanja sproti izračuna in jih navede zraven artiklov v nakupovalni košarici, kakšen je torej stroške poštnine boste izvedeli tako, da produkt dodate v košarico in nato kliknete “ogled košarice” ali “na blagajno”.

Zmeraj, ko odpošljemo pošiljko iz skladišča, pošljemo istočasno na vaš e-mail tudi vašo sledilno številko paketa/paketov. preverite svojo “spam” ali “nezaželjeno pošto”, ter v primeru, da se naše e-sporočila nahaja tam, le tega označite, da ni nezaželjena pošta, tako boste prejemali vsa naša naslednja sporočila.

Lahko pa sedaj, v tem trenutku, to preverite tudi tukaj, če v spodnji zavihek “Sledi pošiljki” vnesete svoje podatke in sistem vam bo izpisal vaše sledilno številko oziroma sledilne številke, v kolikor je paketov več.

Ker se pošiljke dobavljajo iz EU, se pri transportu zgodi, da eni paketi prispejo prej, drugi kasneje, kljub temu, da ste jih vi naročili skupaj. Zakaj se to zgodi? Ko dostavna služba prevaža pakete se le ti prenašajo iz skladišč v zbirne centre in od tam naprej. V določenih primerih se paketi “ločijo” in nekateri v naslednji zbirni center in nato do vas prispejo prej.
V tem primeru torej samo počakajte, da do vas prispejo vsi paketi. V kolikor vas izrecno zanima, kje točno se nahajajo preostali paketi, lahko to preverite sami v naslednjem – spodnjem zavihku “Sledi pošiljki”.

PREVERITE STANJE VAŠE POŠILJKE in IZVEDITE SLEDILNO ŠTEVILKO

V spodnji polji vpišite svoje podatke in preverite stanje vaše pošiljke. V kolikor je pošiljka že bila odposlana, bo vidna tudi sledilna številka paketa, katera dostavna služba jih dostavlja (DPD ali GLS) in kje se nahaja.

OPOMBA: Velikokrat se zgodi, da iz strani dostavne službe DPD ali GLS sledenja niso ažurno posodobljena, zato vam ne prikaže dejanskega statusa pošiljke, kje se ta nahaja. Mi vam tega podatka ne moremo priskrbeti, lahko pa vam to naredijo oni, če jih pokličete na:
DPD telefon: 01 513 23 00
GLS telefon: 01 500 1150 ali 01 500 1190
Ko jih kličete imejte pripravljeno sledilno številko.

ID naročila najdete v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ki ste ga prejeli pri oddaji naročila.

Plačilo je možno po preračunu oz. UPN nalogom na račun podjetja, s PayPalom, s debetnimi karticami BA Maestro, s kreditnimi karticami (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), ter plačilom na obroke z LeanPay ali z Diners kartico.

Plačilo je možno po preračunu oz. UPN nalogom na račun podjetja, s PayPalom, s debetnimi karticami BA Maestro, s kreditnimi karticami (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), ter plačilom na obroke z LeanPay ali z Diners kartico.

Ne, ta opcija ni mogoča. Plačilo je možno po predračunu oz. UPN nalogom na račun podjetja, s PayPalom, s debetnimi karticami BA Maestro, s kreditnimi karticami (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), ter plačilom na obroke z LeanPay ali z Diners kartico.

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni od datuma prejema izdelka (datum dostave na vaš naslov).
Vračilo oziroma odvoz izdelka je brezplačen.

Pošljite nam e-maila na info@punkufer.si s podatki:
1. Številka vašega naročila,
2. Vaš TRR kamor vam vrnemo denar
3. razlog vračila.

Mi vam odgovorimo z navodili kako pripraviti pošiljko za vračilo. V kolikor je pošiljka dovolj majhna za paketomat, vam hkrati priložimo nalepko, ki jo nalepite na paket/e, ter pošiljko odložite v paketomatu. Ko kurirska služba prevzame vaš paket, se aktivira čas za vračilo vaše kupnine, ki traja do 10 dni. V primeru, da pa je pošiljka večjih dimenzij, vam uredimo odvoz iz vašega doma. V sporočilu vam bomo predlagali 2 možna termina za prevzem, vi si izberete kateri vam najbolje odgovarja, ter nam to sporočite z odgovorom na naš E-mail.

Izdelek je možno reklamirati 2 leti od prejetega izdelka (datum dostave na vaš naslov).

V primeru prejema poškodovanega izdelka nam pošljite e-mail na info@punkufer.si v katerem navedite:
1. Številko vašega naročila
2. Kratek opis poškodbe
3. Priložite fotografijo poškodbe

Mi vam odgovorimo, če je še potrebno še kaj priložiti, v nasprotnem primeru vam že sporočimo postopek za zamenjavo poškodovanega ali manjkajočeg dela oz. postopek za vračilo izdelka.

Povprečen rok dostave je 3 do 5 delovnih dni od prejema plačila (sobota, nedelja in prazniki niso delovni dnevi). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.

Na naši spletni strani, oseben ogled ni možen, saj smo spletna trgovina, ki ne uporablja dragih razstavnih salonov, tako vam lahko nudimo nižje cene. Če ste v dvomu glede tega ali je artikel “tisto kar iščete”, vam zaupamo, da omogočamo brezplačno vračilo, to pomeni, da lahko artikel brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Ne, oseben dvig ni možen. Smo spletna trgovina, zato vse artikle pošiljamo po pošti, omogočamo pa brezplačno vračilo, to pomeni, da v primeru, če izdelek ni to, kar ste pričakovali, ga lahko brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom. Vsak izdelek ima tudi 4 slike, katere si pozorno oglejte, saj je v določenih primerih “odgovor” viden že na sliki. V kolikor imate res specifično in za vas zelo pomembno vprašanje, nam pišite in priskrbeli vam bomo odgovor v roku 2 do 7 dni.
V kolikor pa samo niste “sigurni” kako izdelek izgleda v živo in če vam ustreza, pa vas bo razveselila novica, da vam ponujamo 14 dnevni neobvezujoč nakup, kar pomeni, da izdelek prejmete, ga pregledate in v kolikor je izpolnil vaša pričakovanja obdržite, v nasprotenem primeru pa ga BREZPLAČNO odpeljemo in vam vrnemo kupnino. Zavedamo se namreč, da je vsakemu od nas pomembno izdelek videt in to vam tudi ponujamo. Zato le brez skrbi naročite in se prepričajte.

Ko izdelka ni na zalogi se namesto gumba “dodaj v košarico” pojavi okence za vpis vašega emaila. Z vnosom emaila se prijavite na čakalno listo in v istem trenutku, ko bo izdelek ponovno na zalogi, vas bo sistem avtomatsko obvestil.
Prosimo ne pošiljajte nam sporočil, če morda vemo, kdaj bo ponovno na zalogi, ker tega podatka ni na voljo in vam ga po najboljši dobri volji tudi ne bomo uspeli sporočiti.
Edini način torej je, da se prijavite in počakate na obvestilo.

Seveda, ko prejmemo vaše plačilo in pošiljko predamo dostavni službi, vam na vaš E-mail pošljemo obvestilo in priložimo račun. Račun se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na PunKufer.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete. V kolikor uporabniška računa še nimamo, vam svetujemo, da si ga ustvarite, saj boste tako v bodoče prihranili čas tudi s tem, da ne boste potrebovali vnašati podatko za dostavo, hkrati boste pa prejemali tudi NAGRADNE TOČKE, ki jih uporabite kot popust pri nakupu.

OPOMBA: v kolikor potrebujete e- račun vas prosimo, da nam to sporočite že pri oddaji naročila. Hvala

Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo. V kolikor boste poravnali s kreditno ali bančno kartico, paypalom ali kot že registiran LeanPay plačnik, pa se vaše naročilo procesira v istem trenutku, tako lahko tudi pričakujete hitrejšo dostavo.

Povprečen rok dostave je 3 do 5 delovnih dni od prejema plačila (sobota, nedelja in prazniki niso delovni dnevi). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 8h do 15h. (Po najboljših močeh se trudimo, da bo vaš izdelek dostavljen v pravem času. Zaradi določenih okoliščin lahko pride do zamude pri vašem naročilu.)

Povprečen rok dostave je 3 do 5 delovnih dni od prejema plačila (sobota, nedelja in prazniki niso delovni dnevi).
Izdelki se odpošiljajo iz EU skladišč in to zahteva svoj čas, tako nimamo vpliva, da bi vam izdelek poslali hitreje, kot je le to možno.

Vam pa svetujemo, da v kolikor se vam “mudi”, da nakup poravnate s bančno (debetno) ali kreditno kartico, saj je tak nakup procesiran v trenutku (v kolikor bi npr. plačali z UPN nalogom se rok dostave lahko podaljša za 1 dan, ker moramo počakati na prejem vašega plačila.

Stroški dostave so odvisni od teže in vrednosti naročila. Naš sistem vam strošek pošiljanja sproti izračuna in jih navede zraven artiklov v nakupovalni košarici, kakšen je torej stroške poštnine boste izvedeli tako, da produkt dodate v košarico in nato kliknete “ogled košarice” ali “na blagajno”.

Zmeraj, ko odpošljemo pošiljko iz skladišča, pošljemo istočasno na vaš e-mail tudi vašo sledilno številko paketa/paketov. preverite svojo “spam” ali “nezaželjeno pošto”, ter v primeru, da se naše e-sporočila nahaja tam, le tega označite, da ni nezaželjena pošta, tako boste prejemali vsa naša naslednja sporočila.

Lahko pa sedaj, v tem trenutku, to preverite tudi tukaj, če v spodnji zavihek “Sledi pošiljki” vnesete svoje podatke in sistem vam bo izpisal vaše sledilno številko oziroma sledilne številke, v kolikor je paketov več.

Ker se pošiljke dobavljajo iz EU, se pri transportu zgodi, da eni paketi prispejo prej, drugi kasneje, kljub temu, da ste jih vi naročili skupaj. Zakaj se to zgodi? Ko dostavna služba prevaža pakete se le ti prenašajo iz skladišč v zbirne centre in od tam naprej. V določenih primerih se paketi “ločijo” in nekateri v naslednji zbirni center in nato do vas prispejo prej.
V tem primeru torej samo počakajte, da do vas prispejo vsi paketi. V kolikor vas izrecno zanima, kje točno se nahajajo preostali paketi, lahko to preverite sami v naslednjem – spodnjem zavihku “Sledi pošiljki”.

PREVERITE STANJE VAŠE POŠILJKE in PRIDOBITE SLEDILNO ŠTEVILKO

V spodnji polji vpišite svoje podatke in preverite stanje vaše pošiljke. V kolikor je pošiljka že bila odposlana, bo vidna tudi sledilna številka paketa/ov.

 

 

ID naročila najdete v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ki ste ga prejeli pri oddaji naročila.

PREVERITE STANJE VAŠE POŠILJKE in IZVEDITE SLEDILNO ŠTEVILKO

V spodnji polji vpišite svoje podatke in preverite stanje vaše pošiljke. V kolikor je pošiljka že bila odposlana, bo vidna tudi sledilna številka paketa, katera dostavna služba jih dostavlja (DPD ali GLS) in kje se nahaja.

OPOMBA: Velikokrat se zgodi, da iz strani dostavne službe DPD ali GLS sledenja niso ažurno posodobljena, zato vam ne prikaže dejanskega statusa pošiljke, kje se ta nahaja. Mi vam tega podatka ne moremo priskrbeti, lahko pa vam to naredijo oni, če jih pokličete na:
DPD telefon: 01 513 23 00
GLS telefon: 01 500 1150 ali 01 500 1190
Ko jih kličete imejte pripravljeno sledilno številko.

ID naročila najdete v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ki ste ga prejeli pri oddaji naročila.

Plačilo je možno po preračunu oz. UPN nalogom na račun podjetja, s PayPalom, s debetnimi karticami BA Maestro, s kreditnimi karticami (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), ter plačilom na obroke z LeanPay ali z Diners kartico.

Plačilo je možno po preračunu oz. UPN nalogom na račun podjetja, s PayPalom, s debetnimi karticami BA Maestro, s kreditnimi karticami (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), ter plačilom na obroke z LeanPay ali z Diners kartico.

Ne, ta opcija ni mogoča. Plačilo je možno po predračunu oz. UPN nalogom na račun podjetja, s PayPalom, s debetnimi karticami BA Maestro, s kreditnimi karticami (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), ter plačilom na obroke z LeanPay ali z Diners kartico.

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni od datuma prejema izdelka (datum dostave na vaš naslov).
Vračilo oziroma odvoz izdelka je brezplačen.

Pošljite nam e-maila na info@punkufer.si s podatki:
1. Številka vašega naročila,
2. Vaš TRR kamor vam vrnemo denar
3. razlog vračila.

Mi vam odgovorimo z navodili kako pripraviti pošiljko za vračilo. V kolikor je pošiljka dovolj majhna za paketomat, vam hkrati priložimo nalepko, ki jo nalepite na paket/e, ter pošiljko odložite v paketomatu. Ko kurirska služba prevzame vaš paket, se aktivira čas za vračilo vaše kupnine, ki traja do 10 dni. V primeru, da pa je pošiljka večjih dimenzij, vam uredimo odvoz iz vašega doma. V sporočilu vam bomo predlagali 2 možna termina za prevzem, vi si izberete kateri vam najbolje odgovarja, ter nam to sporočite z odgovorom na naš E-mail.

Izdelek je možno reklamirati 2 leti od prejetega izdelka (datum dostave na vaš naslov).

V primeru prejema poškodovanega izdelka nam pošljite e-mail na info@punkufer.si v katerem navedite:
1. Številko vašega naročila
2. Kratek opis poškodbe
3. Priložite fotografijo poškodbe

Mi vam odgovorimo, če je še potrebno še kaj priložiti, v nasprotnem primeru vam že sporočimo postopek za zamenjavo poškodovanega ali manjkajočeg dela oz. postopek za vračilo izdelka.

Želite stopiti v stik z nami?

Ni problema, z veseljem vam pomagamo. Bi pa vas pred tem prosili, da si najprej preberete zgornja POGOSTO POSTAVLJENA VPRAŠANJA in ODGOVORE, v 95% primerov imate odgovor na vaše vprašanje že odgovorjen in si tako prihranite čas s pisanjem ali klicanjem, ter čakanjem na odgovor.

V kolikor odgovora na vaše vprašanje res ni navedenega, nam pišite ali pokličite in z veseljem vam bomo pomagali.

Pokličite 041 255 488

ali

Pišite podpori tako, da izpolnite spodnja okenca