VAŠA POŠILJKA
PREVERITE STANJE VAŠE POŠILJKE in PRIDOBITE SLEDILNO ŠTEVILKO
V spodnji polji vpišite svoje podatke in preverite stanje vaše pošiljke. V kolikor je pošiljka že bila odposlana, bo vidna tudi sledilna številka paketa/ov.
Pogosto postavljena vprašanja
Plačilo je možno po predračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, s debetnimi karticami BA, s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, American Express), LeanPay kreditnim sistemom, ter z Diners kartico, s katero je mogoče kupiti na obroke.
Naša telefonska dosegljivost je od ponedeljka do petka od 9h do 13h, v soboto in nedeljo smo nedosegljivi. Na vaša e-sporočila vam odgovarjamo vsak delavnik od 8h do 14.30h, v kolikor boste oddali vprašanje izven tega časa, pričakujte odgovor naslednji delovni dan. Naš email in telefonsko najdete na strani KONTAKT.
Rok dobave je 2 do 4 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h. (Po najboljših močeh se trudimo, da bo vaš izdelek dostavljen v pravem času. Zaradi določenih okoliščin lahko pride do zamude pri tvojem naročilu.)
Stroški pošiljanja so odvisni od teže in vrednosti naročila. Naš sistem vam strošek pošiljanja sproti izračuna in jih navede zraven artiklov v nakupovalni košarici, kakšen je torej stroške poštnine boste izvedeli tako, da produkt dodate v košarico in nato kliknete “ogled košarice” ali “na blagajno”.
Ne, ta opcija ni mogoča. Plačila, ki jih ponujamo so plačilo z UPN nalogom (položnica oz. bančnim nakazilom, predračun za podjetja), plačilo s PayPal-om, kreditnimi karticami (Maestro, MasterCard, American, Visa), z diners kartico (možno tudi na obroke), ter obročno odplačevanje s sistemom LeanPay .
Rok dostave je 5 do 10 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s kreditno kartico, debetno kartico ali plačilo s PayPal-om prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.
Ne, oseben dvig ni možen. Smo spletna trgovina, zato vse artikle pošiljamo po pošti, omogočamo pa brezplačno vračilo, to pomeni, da v primeru, če izdelek ni to, kar ste pričakovali, ga lahko brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.
Na naši spletni strani, oseben ogled ni možen, saj smo spletna trgovina, ki ne uporablja dragih razstavnih salonov, tako vam lahko nudimo nižje cene. Če ste v dvomu glede tega ali je artikel “tisto kar iščete”, vam zaupamo, da omogočamo brezplačno vračilo, to pomeni, da lahko artikel brezplačno (na naše stroške) vrnete. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.
Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom. Vsak izdelek ima tudi 4 slike, katere si pozorno oglejte, saj je v določenih primerih “odgovor” viden že na sliki.
To lahko preverite sami in sicer tako, da v polje vnesete svoj e-naslov. Razlaga: Ko izdelka ni na zalogi, se namesto gumba “dodaj v košarico” prikaže polje za vnos “vašega e-maila”. Ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste isti trenutek na vaš e-mail prejeli obvestilo in “link – povezavo” do izdelka.
V primeru vračila izdelka ali reklamacije, je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@punkufer.si, v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo razloga, zakaj želite izdelek vrniti oz. reklamirati. V kolikor ste prejeli poškodovan izdelek in želite samo zamenjavo, nam to v sporočiu tudi navedite. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 9h do 13h. POMEMBNO: Izdelka ne vračajte na naš naslov, ker bo le ta zavrnjen in ga boste prejeli nazaj. Počakajte na naš odgovor, v katerem bo nevedeno, kdaj ga pride iskat naš poslovni transportni partner in izdelek bo na naše stroške tudi odpeljan.
Zmeraj, ko odpošljemo pošiljko iz skladišča, pošljemo istočasno na vaš e-mail tudi vašo sledilno številko paketa/paketov. OPOMBA: preverite svojo “spam” ali “nezaželjeno pošto”, ter v primeru, da se naše e-sporočila nahaja tam, le tega označite, da ni neželjena pošta, tako boste prejemali vsa naša naslednja sporočila.
Seveda, ko prejmemo vaše plačilo in pošiljko predamo dostavni službi, vam na vaš E-mail pošljemo obvestilo in priložimo račun. Račun se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na PunKufer.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete.
Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo.
Plačila, ki jih ponujamo so plačilo z UPN nalogom (položnica oz. bančnim nakazilom, predračun za podjetja), plačilo s PayPal-om, kreditnimi karticami (Maestro, MasterCard, American, Visa), z diners kartico (možno tudi na obroke), ter obročno odplačevanje s sistemom LeanPay .
V primeru prejema poškodovanega izdelka je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@punkufer.si v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo, da ste prejeli poškodovan izdelek in želite zamenjavo. V veliko pomoč nam bo, če še navedete, kaj točno je na izdelku poškodovano. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 9h do 14.30h.
Ker se pošiljke dobavljajo iz EU, se pri transportu zgodi, da eni paketi prispejo prej, drugi kasneje, kljub temu, da ste jih vi naročili skupaj. V tem primeru počakajte, da do vas prispejo vsi paketi. V kolikor vas izrecno zanima, kje točno se nahajajo preostali paketi, se lahko obrnete na našo servisno službo “info@punkufer.si” kjer navedite vašo številko naročila in posredovali vam bomo točne podatke o vaših preostalih paketih.
Nakup je zavarovan po najvišjih varnostnih standardih, prav tako PunKufer.si uporablja SSL zaščito (kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju) zato so vaši podatki pri posredovanju še dodatno zaščiteni.